MÜŞTERİ DENEYİM POLİTİKASI
FLO olarak, müşterilerimizin her zaman en iyisini hak ettiğine inanırız. Müşterilerimize değer katmak, satış öncesinde, anında ve sonrasındaki beklentilerine uygun şekilde kaliteli hizmet sunmak, onlara mutlu bir deneyim yaşatmak önceliğimizdir.
Her zaman önce müşterilerimizi dinler, anlar, önerilerini ve beklentilerini dikkate alırız. Müşterilerimizin taleplerine finansal, operasyonel ve kurumsal gerekliliklerimizi de dikkate alarak müşteri bilgilerinin gizliliğini koruyarak en kısa sürede, en yüksek kalitede ve yasal gerekliliklere uygun çözüm sunmak için çaba gösteririz. Müşterilerimize karşı kolay, anlaşılır, şeffaf, adil, net ve tutarlı yaklaşım sergileriz. Hem Flo hem de müşterilerimiz için her bir talebi fırsata dönüştürürüz.
Müşterilerimizin beklentilerini, beklediklerinden daha kaliteli karşılamak temel odak noktalarımızdandır. Kaliteli hizmet, daimi güven ve hızlı çözümlerimizle mutlu ve bağlı müşteriler yaratmak vazgeçilmezimizdir. Flo’da rahat, kolay, erişilebilir ve sürdürülebilir, “mutlu bir alışveriş deneyimi” için tüm kanallarımızda eşsiz müşteri deneyimi yaşatırız.
Her zaman daha iyi bir hizmet sunmak için çabalarız. Güven, sunduğumuz hizmetin temeli, başarımızın ön koşuludur. Daima dürüstlükle hareket ederiz. Net sözler verir, verdiğimiz sözleri mutlaka yerine getirir, sonuçlarını mutlaka bildiririz.
Uzmanlığın önemine inanırız, bu nedenle işimizde mükemmel sonuçlar çıkarmaya çalışırız.Ürünlerimizin tasarımından üretimine, malzeme seçim sürecimizden ar-ge çalışmalarına, satışından, depo ve mağazalarımızın yönetimine kadar, değer zincirinin farklı aşamalarında müşteri deneyimi yönetimine bütünsel yaklaşırız. Bilginin ve ekip çalışmasının gücüne inanır, her çalışanın "işinin uzmanı" olmasını sağlarız. İşinin en uzmanı yaklaşımımızla da ayakkabıcılık pazarına öncülük etmek için her daim yenilikçi müşteri hizmetlerini hayata geçiririz.
Başarının hızlı, çözüm odaklı ve esnek olmaktan geçtiğine inanırız. Sorumluluk alır, cesur kararlar verir, ulaşılabilir ve hızlı çözüm üretiriz. Fırsatlar kadar olası riskleri de önceden görüp risk ortaya çıkmadan önce önlemeye çalışırız. Sürekli kalite iyileştirme anlayışını benimser ve paylaşırız.
Her adımda daha ileriyi hedefler, müşteri deneyimi yatırımları yapar ve müşterimizin faydası adına dönüşüme ve gelişime devam ederiz. Yaptığımız işi sahipleniriz. Elimizden gelenin en iyisini yaparız. İstek ve heyecanımızdan güç alır aynı hedefe birlikte koşarız. İşimizi aşkla ve tutkuyla yapar, bu tutkunun gücüyle müşterilerimizi mutlu kılacak projeler yaratırız. Müşterilerimize kendilerini değerli ve özel hissetmelerini sağlarız.